Polityka zwrotów (ze zwrotami pieniędzy)
Polityka zwrotów (ze zwrotami pieniędzy)
Produkty wadliwe lub uszkodzone
Jeśli otrzymałeś wadliwe lub uszkodzone produkty, skontaktuj się z nami, przesyłając zdjęcia produktu w ciągu 7 dni. Chętnie wyślemy zamówienie zastępcze lub zwrócimy Ci pełny zwrot pieniędzy.
Przedmioty zagubione w transporcie
Zamawiając u nas, zgadzasz się z naszymi terminami wysyłki. Większość zamówień jest dostarczana w ustalonych ramach czasowych; jednakże czynniki zewnętrzne, takie jak kontrole celne, mogą czasami powodować opóźnienia. Jeśli czas wysyłki Twojego zamówienia przekracza wyświetlane ramy czasowe o 10 dni roboczych, możesz skontaktuj się z nami, a my chętnie wyślemy zamówienie na wymianę lub dokonamy pełnego zwrotu pieniędzy.
Zwroty
Akceptujemy zwroty do zwrotu. Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego produktu, masz prawo go zwrócić w ciągu 7 dni od jego otrzymania. W tym celu prosimy o kontakt tutaj.
Zagubione lub skradzione paczki
Website.com nie ponosi odpowiedzialności za zagubione lub skradzione przesyłki, których doręczenie zostało potwierdzone na adres podany w zamówieniu. Po zapytaniu Witryna potwierdzi dostawę pod podany adres, datę dostawy, informacje o śledzeniu i dane przewoźnika, aby klient mógł to sprawdzić.