Polityka zwrotów (bez zwrotów)
Polityka zwrotów (bez zwrotów)
Produkty wadliwe lub uszkodzone
Jeśli otrzymałeś wadliwe lub uszkodzone produkty, skontaktuj się z nami, przesyłając zdjęcia produktu w ciągu 7 dni. Chętnie wyślemy zamówienie zastępcze lub zwrócimy Ci pełny zwrot pieniędzy.
Przedmioty zagubione w transporcie
Zamawiając u nas, zgadzasz się z naszymi terminami wysyłki. Większość zamówień jest dostarczana w ustalonych ramach czasowych; jednakże czynniki zewnętrzne, takie jak kontrole celne, mogą czasami powodować opóźnienia. Jeśli czas wysyłki Twojego zamówienia przekracza podane ramy czasowe o 10 dni roboczych, możesz skontaktuj się z nami, a my chętnie wyślemy zamówienie na wymianę lub dokonamy pełnego zwrotu pieniędzy.
Zwroty
Nie przyjmujemy zwrotów w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. Nasza gwarancja obejmuje wyłącznie produkty wadliwe lub uszkodzone oraz przedmioty zagubione w transporcie. Twoja satysfakcja jest naszym priorytetem, ale niniejsza polityka ma na celu umożliwienie nam dalszego oferowania bezpłatnej wysyłki na cały świat w przypadku wszystkich zamówień.
Zagubione lub skradzione paczki
Website.com nie ponosi odpowiedzialności za zagubione lub skradzione przesyłki, których doręczenie zostało potwierdzone na adres podany w zamówieniu. Po zapytaniu Witryna potwierdzi dostawę pod podany adres, datę dostawy, informacje o śledzeniu i dane przewoźnika, aby klient mógł to sprawdzić.